• Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Google+
  • Blogspot
< Inapoi

Toni Avram: Despre raliuri si planuri de viitor
25.05.2016

 

  1. Poza 1Bună, Toni! Îţi mulţumim că ai acceptat să îţi punem câteva întrebări pentru cititorii noştri! Ce poţi să ne spui despre începuturile colaborării cu BCR Leasing Team?

Servus! Mulțumesc și eu pentru “provocarea” acestui interviu. Dacă îmi permiți o corectură, și anume că din acest an echipa se numeșteBCR RALLY TEAM.

Despre acest nou început pot spune că este …ca un nou început: interesant, provocator și 100% non- plictisitor. Ne-am împrietenit din prima clipă, toți fiind băieți de treabă, și în plus că ne cunoșteam oricum.

 

 

  1. Echipajul Edi Keleti şi Toni Avram a fost câştigător la clasa 3 în cadrul Tess Rally! Felicitări! A fost un raliu greu, dată fiind vremea destul de capricioasă?

Mersi. Da da și…da. Micul Monte-Carlo este un raliu mereu complicat, complex fin din pricina vremii, care, deși se știe că …nu se știe niciodată cum va fi, îl face un raliu foarte greu. Anvelopele sunt factorul cheie. Dar nu mă pot plânge la nesfârșit având în vedere rezultatul foarte bun pe care l-am obținut. Mulțumim Pirelli !

 

 

  1. Ai concurat din nou împreună cu Edi Keleti după ce timp de 5 ani acesta a avut un alt copilot. Cum a decurs acomodarea?

Edi este prieten vechi, bun și de suflet, ne știm de pe vremea când…veneam pe jos de la școală. Ne vedem aproape zilnic. Am mai concurat împreună acum….12 ani, cu Renault Clio de gr.A. Ce vreau să spun este că, având atâtea ‘ingrediente’, ‘mâncarea’ sigur va fi bună! Ne înțelegem bine, atât pe probe, cât și în afara concursurilor. E bine!

 

 

  1. Este mai simplă dictarea în limba română în comparaţie cu dictarea într-un mix de română, italiană, engleză, pe care o aplicai atunci când erai în dreapta lui Marco Tempestini?

Of course, și, certo! ☺

Aș minți să spun că nu, fiindcă limba maternă este evident cea mai comodă. Cu dictarea lui Marco trebuia să gândesc mai mult și să traduc, dar a fost distractiv oricum, și a fost o experiență provocatoare în viața sportivă. Grazie Marco.

 

 

  1. În acest an competiţional veţi avea raliuri şi în afara ţării sau veţi participa doar la cele din campionatul intern?

Momentan este incert. Evident ne dorim …am face sportul acesta non-stop dacă s-ar putea, însă după cum știi, finalmente totul depinde de bani.

 

 

  1. Care consideri că este cea mai mare provocare pe care o are un copilot în timpul unui raliu?

Sa fie prezent în orice situație care apare. Dedicația, care revarsă din pasiune, trebuie să fie maximă, tot timpul, pe tot parcursul săptămânii raliului, nu doar efectiv pe probe. Ai de făcut ceva și de pregătit ceva încontinuu, iar asta implică concentrare, focusare pe toate detaliile. Și sunt foarte multe detalii… ☺

 

 

  1. Cum se împacă activitatea competițională, cu pregătirile de rigoare și deplasările, cu viața de familie?

Unii merg în concediu la pescuit, noi suntem maxim de recunoscători că mergem la rally! Pe aceasta cale aș dori să mulțumesc sponsorilor noștri, a echipei, fără de care…am fi și noi la pescuit. Nu este simplu, fiindcă amândoi avem job-uri, familie, copii, câini, pisici, dar este din dragoste, și după cum știe toată lumea, dragostea doare câteodata, dar nu putem fără ea.

Țin să-i mulțumesc familiei mele care mă susține și mă ajuta. Thank you, baby.

 

 

  1. Nu ai fost niciodată tentat să alegi scaunul din spatele volanului?

Ba da. Am concurat de câteva ori, la VTM, la cursa campionilor la Sibiu, chiar și la un rally sprint cu, pe vremea aceea prietena mea, actualmente soția mea, Raluca. Este super hiper distractiv, însă ….costa bani mulți, și în plus am considerat mereu că nu sunt suficient de bun. Nu am fost ultimul, dar nici nu am zdrobit concurența,și am decis că mă limitez la o carieră de copilot.

 

 Poza 2

  1. Ştiu că ai un băieţel simpatic foc! Ai dori ca el să-ţi calce pe urmă şi să aibă o carieră în motorsport?

Mulțumesc frumos. De ce nu? Dominic sper să fi moștenit ceva de la mine în sensul asta, dar va fi alegerea lui. Nu am să-l împing către motorsport, dar nici nu am să îl leg la ochi. Dar mai este până atunci. Abia acum în 21 mai va avea prima aniversare din viața lui ! ☺

 

 

 

 

  1. În final, te rog să le transmiţi câteva gânduri pentru cititorii noştri care vă urmăresc cu sufletul la gură în timpul fiecărei competiţii.

Dragi cititori: Veniți pe probe!!! Luați toți prieteni, amicii, chiar și dușmanii cu voi! De voi avem nevoie în număr cât mai mare pentru ca acest sport să evolueze în direcția bună! Celor care sunteți prezenți de fiecare dată, vă mulțumesc din suflet și să ne vedem cu bine, pe probe!

share with facebook

Adauga comentariu

0 comentarii