• Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Google+
  • Blogspot
< Inapoi

Cinci mașini de lux la mâna a doua care costă sub 8000 de euro
13.09.2016

Poza 1

 

Mașinile de lux, premium, au reprezentat mereu o atracție, însă nu toată lumea poate să și le permită.  Varianta unei mașini la mâna a doua este mereu o opțiune, iar autoturisme care au costat noi zeci de mii de euro, pot fi achiziționate acum la un preț de sub 10.000 de euro.

 

Iată un top cinci al mașinilor luxoase, realizat de Promotor,  care pot fi cumpărate cu mai puțin de 8000 de euro. Amatorii  unor astfel de mașini sunt însă avertizați că se vor confrunta cu costuri de întreținere mari.

 

Poza 3

 

Audi A8 (1994-2002)

 

Audi A8 este un sedan de lux cu patru uși,  fabricat și comercializat de producătorul german de automobile Audi , încă din 1994. După modelul original din 1994, Audi a lansat a două generație la sfârșitul anul 2002, iar cel de-al treilea model în 2009.

 

Succedând Audi V8, aflat acum la a treia generație,  A8 a fost fabricat atât cu tracțiune integrală, cât și cu tracțiune față. Trebuie remarcat faptul că Audi A8 a fost prima mașină cu un sașiu de aluminiu, toate modelel A8 au folosit această metodă de construcție realizată în colaborare cu Alcoa și comercializat ca Audi Space Frame. În 1997 Audi a prezentat primele mașini de serie cu ESP, control electronic al stabilității și primele mașini din lume cu airbag-uri atât din spate cât și din lateral. In anul 2001, Audi a introdus noul său motor W12. Motorul a devenit rapid disponibil pentru A8, deși numai pentru clienții din Europa și Asia. În anul 2002, toate variantele A8 au fost dotate cu o manetă de eliberare interioară, pentru a facilita evadarea în cazul în care un individ a rămas captiv în interior.

 

Principalele probleme pe care le poți întâmpina: elementele sistemelor de direcţie şi frânare au tendinţa de a se uza prematur, iar sistemele electronice pot reprezenta o problemă majoră.

 

Poza 2

 

BMW Seria 7 (E65) (2001-2008)

 

BMW E 65 este denumirea pentru cea de-a patra generație Seria 7, un sedan de lux fabricat de BMW.

 

Încă de la lansare, noul Seria 7 a fost întâmpinat cu critici dure pentru aspectul său controversat dar, și pentru noul sistem iDrive.  În ciuda problemelor de calitate inițiale și de nemulțumirile clienților, Seria 7 E 65 a devenit cea mai bine vandută generatie a acestui sedan de lux.

 

Sub conducerea lui Chris Bangle, șeful departamentului de design BMW la momentul respectiv, lansarea BMW Seria 7 E65 anunța o nouă eră de styling pentru BMW. Design-ul noii mașini contrasta dramatic cu stilul avut de BMW Seria 7 E38. Bangle a fost puternic criticat pentru îndepărtarea radicală de stilul E38. Cu toate acestea, el a fost sprijinit de consiliul de conducere al BMW care au dorit să se mute imaginea BMW in viitor.

 

În ceea ce privește dimensiunile,  E65 este cu 45mm mai lung, 38mm mai larg și 60mm mai înalt decât E38. În ciuda acestor dimensiuni crescute E65 este cu doar 15 kg mai greu decât E38.

 

Interiorul modelului Seria 7 E65 este ornat cu lemn autentic si a fost reproiectat pentru a se adresa atât șoferului cât și pasagerului, spre deosebire de panoul de bord tradițional concentrat pe conducătorul auto din Seria 7 E38.

 

Seria 7 E 65 a fost cel mai avansat vehicul din punct de vedere tehnic, produs vreodată de BMW. BMW Seria 7 E65 a introdus conceptul de control iDrive. Multe dintre funcții, cum ar fi clima, navigația, încălzirea scaunelor, telefonul și setările mașinii au fost încorporate într-un singur sistem care să permită un control centralizat al acestor funcții. Astfel că trebuie să fiți foarte atenți dacă alegeți acest model, ca totul să funcționeze perfect.

 

Alte probleme la care trebuie să fiți atenți este sistemul de aer condiționat și sistemul de închidere a portbagajului.

 

Mercedes-Benz S-Class (W220) (1998-2005)

 

W220 reprezintă denumirea modelelor Marcedez Benz S Class  de la începutul până la mijlocul anilor 2000. Producția acestui model a început în august 1998. După anul 1998, W220 a înlocuit modelul  S Class W140. În comparație cu predecesorul său, W220 are dimensiuni mai mici, dar are mai mult spațiu în interior. Producția modelului W220 a totalizat 485.000 unități, puțin mai mult decât pentru modelul W140.  Producția acestui model s-a încheiat în 2006, când W220 a fost înlocuit de W221 S-Class

 

În multe țări europene, versiunea diesel S320 CDI a devenit cel mai popular model. Alte opțiuni pentru motor au fost V-6 , V-8, și V-12 .  

 

Cea mai mare problemă cu care vă veți confrunta sunt taxele mari, taxa de mediu și impozitul anual.

 

Range Rover (2002-2013)

 

Range Rover a fost lansat în anul 1970 și a ajuns acum la a patra generație. Land Rover a extins gama de modele Range Rover pentru a include diferite modele: Range Rover Evoque si Range Rover Sport.

 

În anul 2002 modelul  ajuns la a treia generație a fost lansat cu scopul de a crește cât mai mult prezența Range Rover pe piață.

 

Planificat și dezvoltat în proprietatea BMW, a treia generație a împărtășit componente și sisteme (electronice, unități de alimentare de bază etc.), cu Seria 7 (E38). Transmisia manuală a fost abandonată în întregime, lăsând doar varianta celei automate.

 

Dacă alegeți acest model trebuie să fiți atenți la sistemul de suspensie pneumatică, la cutia de viteze  şi la sistemele electronice.

 

Volkswagen Phaeton (2002-2014)

 

Volkswagen Phaeton este modelul premiu al contructorului Volkswagen. Prezentat la Geneva Motor Show 2002, Phaeton a fost comercializat ulterior în întreaga lume. Numele provine de la Phaeton, fiul lui Phoebus (sau Helios), în mitologia greacă. Modelul a primit două facelift-uri, unul în 2007 şi unul 2010.

share with facebook

Adauga comentariu

0 comentarii