• Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Google+
  • Blogspot
< Inapoi

Tudor Vomir, interviu Pasiune si perseverenta
20.11.2016

Poza 1Tudor Vomir: Pasiune și perseverență

 

Carte de vizita

Nume: Teodor Vomir

 

Studii: Politehnica Cluj, Facultatea de Mecanica, specializarea Autovehicule Rutiere

 

Experiența profesională: din 2007 a început colaborarea cu Subaru

 

Numele lui este Teodor Vomir şi înainte de orice, spune despre el că este un împătimit pasionat de Subaru. Absolvent al Politehnicii clujene, Facultatea de mecanică, specializarea Autovehicule Rutiere, cu diplomă de inginer mecanic , şi-a început colaborarea cu Subaru încă din perioada facultăţii, iar acest lucru i-a permis să pună în aplicare cunoştinţele obţinute la cald în ceea ce priveşte repararea autovehiculelor . A fost perioada când a demarat această frumoasă provocare în lumea auto. În prima etapă în cadrul companiei, a fost responsabil cu segmentul de diagnoză şi electrică, iar mai apoi, în cei 9 ani de muncă a parcurs toate treptele companiei, culminând cu poziţia de conducere şi preluând reprezentanța auto.

AutoElite: Felicitări Tudor pentru realizările tale. Cum a fost trecerea de la responsabilităţile tehnice la amalgamul de task-uri care presupune administrarea unui business atât de complex?

Tudor Vomir: În toţi aceşti ani de muncă am reuşit să facem o echipa deosebită aici, oameni pasionaţi în special de Subaru, şi cărora le datorez acest succes! Multe dintre aspectele manageriale nu s-au schimbat, ci doar am ``câştigat`` câteva în plus! E o muncă solicitantă din multe puncte de vedere, dar când faci ceea ce îţi place, poţi trece uşor peste lucrurile complementare care sunt de făcut şi care fac viaţa grea în orice business! Am învăţat să fim proactivi şi cu perspectivă! Acesta cred că e cel mai greu lucru de fapt.

AE : Twin Motors reprezintă ‘cupola’ sub care se comercializează două mărci asiatice Subaru şi SsangYong Ştiu că muncă ta nu reprezintă pentru tine doar un business sau un loc de muncă.

T .V. : Cu siguranţă nu este doar un loc de muncă, dar în momentul în care lumea ta gravitează în jurul a tot ceea ce înseamnă un brand ca şi Subaru de ani buni, recent şi SSangYong, îţi dai seama de fapt cât de mult te ataşezi sentimental , şi DA, pot înţelege ce înseamnă să fii pasionat cu adevărat!

 AE : De unde sau când a început pasiunea pentru  Subaru? 

T .V. : Pasiunea mea pentru maşini a început de copil, iar raliul, la care participam an de an, m-a făcut să descopăr această marcă şi să trăiesc emoţia de fiecare dată când vedeam un Subaru. Sigur că noi, ``subariștii`,` suntem nostalgici pentru că, în acest moment, Subaru nu mai este în WRC, dar asta bineînţeles nu ţine de noi!

AE : Anul acesta se împlinesc 50 ani de când Subaru are ca şi echipare motoare Boxer pe maşini. Care sunt avantajele acestui tip de motoare?

T .V. : Subaru are aproape 70 de ani de când produce autovehicule, 50 de ani de când a lansat motoarele boxer pe modelele sale şi peste 16 milioane de asemenea unităţi vândute până în prezent. Beneficiilepe care motoarele Boxer le aduc mărcii Subaru se referă, în special, la construcţia şi dispunerea acestora cu un centru de greutate foarte coborât, care dă o manevrabilitate, stabilitate şi siguranţă sporită faţă de alte modele. Acestea sunt argumente care fac producătorul nipon să continue această tradiţie îndelungată.

 AE : Un alt brand pe care-l promovezi şi care îşi câştigă un segment de piaţă tot mai larg şi la noi este SsangYong. Ai putea să detaliezi istoria mărcii?

T .V. : SsangYong este un brand din Coreea de Sud care produce autovehicule din 1954. Cred că este recunoscut în mare parte ca fiind o maşină veritabilă de teren, cu performanţe foarte bune de 4x4. Robusteţea, fiabilitatea şi raportul preţ/ calitate foarte bun, sunt argumentele cu care SsangYong şi-a câştigat adepţii din Europa sau de pe alte continente. Au susţinerea gigantului Indian Mahindra&Mahindra (care a achiziţionat recent designerul auto italian Pinninfarina) şi au lansat de curând noile modele Tivoli şi XLV, urmând că în următorii 3 ani să lanseze încă 3 modele noi. Cu finanţarea de la Mahindra, capacităţile de producţie din Coreea şi infuzia de tehnologie germană, viitorul lui SsangYong sună foarte bine.

AE:  Ce recomanzi consumatorului care doreşte să cumpere o maşină nouă la un preț rezonabil şi care să-i ofere fiabilitate, calitate şi un termen de garanţie cât mai mare?

T .V. : Consider că aspectele cele mai importante în momentul achiziţionării unei maşini noi sunt costurile de întreţinere şi garanţia primită. O bună informare şi documentare, testarea mai multor modele pe care le vizăm pentru achiziţie sunt premise importante pentru liniştea şi plăcerea din anii de utilizare a maşinii alese.

 AE:  Ce alte servicii oferă Twin Motors clienților ?

T .V. : Statutul de reprezentanță autorizată Subaru şi SsangYong este un atuu foarte puternic pentru că suntem şi un service multibrand de la A-Z. Avem o echipă bine pregătită, cu experienţă în găsirea de soluţii la problemele clienţilor şi un centru complet utilat pentru reparaţii complexe de tinichigerie până la activităţi de mentenanţă şi intervenţie rapidă. Într-o piaţă tulbure ce încă îşi caută echilibrul, am reuşit de-a lungul anilor să ne fidelizăm clienţii prin seriozitatea şi calitatea lucrărilor pe care le efectuăm.

share with facebook

Adauga comentariu

0 comentarii